3 december

jag börjar bli så jävla trött på skolan.. seriöst. imorse när jag vakna, fan jag har aldrig vart så trött i hela mitt liv xD haha
skoladan va inte så seg, jo ganska .. men men.. jag har som vanligt blivit kallad fjortis av viktor i min klass hela dan -.- och han bög från mig (a) hämd, ljuuva hämd!
vill ni se bilder från idag? :D nice för here they come BIATCHES!

yes, me kände mig very sexig idag!
Sarah langar posen fan (a) haha
gömde mig faktiskt för viktors kamera -.-
här ser ni också vad jag hade på mig idag.
yepp nicenice
jag hittade en tröja som jag aldrig sett förut
satte på mig den
sen när jag kom till skolan visade de sig att det va alexandra.
humor :P
de är min mobil som är där, inget annat,
så tro inte de
även om ni skulle vilja ;D maha


alexandra skulle ringa nån o fråga vem de va
      haha tyckte synd om alexandra
 tjejen blev skit sur. föresten tjejen som vi ringde
hette också alexandra ;)
coolt va? HAH


veronica lekte då smart på spanska lektionen
tycker de där passar riktigt bra på dig hörru ;)
(de e ett halsband) XD haha




HAHAHAH! eftersom att ja är sjuk så va inte jag
me på idrotten, men fyfan va kul de va o kolla på! :o
a menar ser de normalt ut de som alla gör 
bilden?



visst hade jag fin utsikt när jag satt och vänta på bussjäveln i 45min
idag när jag skulle åka till min älskling Danial?
MM, ja vet tycker jag också xD



vette fan va dom gör, men de här är mina älsklingar iaf <3



Kommentarer
Postat av: veronica dah man

VADÅ LEKTE SMART ? jag är smart. och du är riktigt snygg när du spelar volleyboll, HAHAH ! :'d

2008-12-05 @ 16:47:47
URL: http://puckoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0