29 december

jag ar sa javla trott.. ja vet inte varfor, ja lag kvar i sangen till typ 1. och mamma vakte mig 9 xD jag "vilade" ogonen (a)
efter att vi atit frukost drog vi ner till natt mini centrum och postade ivag 3 STORA paket me massa julbelysning i (min pappa ar galen, sa vart hus ser ut som ett pepparkaks hus nar de e jul). efter de drog ja o mamma till Knox City och kopte harspannen och en foundation, jag hoppas den e bra for ja letade mkt efter nan som va min farg :P jag kopte ett par skor ocksa. SKIIIT SNYGGA. jag ar kar i dom! jag kan se framfor mig, hur ja har dom skorna me uppvikta jeans, nan snygg jacka, och uppsatthar. as nice, langtar tills ja far anvanda dom! innan vi gick hem kopte jag en mega super wendy milkshake, som bestod av, milkshake, en stor glass kula i mitten, och pa allt de, vit och vanlig choklad pa med choklad sas. MMMMM IM LOVE IN IT! skit gott. ni maste smaka den! sen gick vi hem.. och asso fyfan va jobbigt de ar att ga och ata/dricka milkshake samtidigt.. men de kanske bara e ja som har dalig kondition :P aven fast ja tranar 12 timmar varje vecka har ja fortfarande samst kondition xD haha menmen..
nu kommer mna slaktingar snart och vi ska grilla med nana o papas nya ute bord och stolar :P efter de ska vi till nan resurang och dricka lite. (coola for mig) :( for att fira min kusin och hans tjej forlovning.. vet ni!? han kopte en ring at henne, special designad och som kosta 70.000 kr :O de e mkt, men den e SKIT fin.
nu ska jag ga o ducha och fixa mig lite, skriver imorn nar ja vaknar eller innan ja ska sova, beror pa nar ja kommer hem :P


puss&kram skumbanan


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka sporter tränar du? :P

2008-12-29 @ 19:57:23
Postat av: sarah

dans och en hemlis xD

2008-12-30 @ 12:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0