26 december

igar hade ja ju da julafton :P ja fick massa fina saker.. bla, 2 par skor, 1 par shorts, ett present kort i hela Knox City me 30 dollar pa, 3 par klanningar. de va ganska bra eller hur?:)

nu are en grej som inte ar sa bra, de ar att jag kanske inte kommer kunna va inne pa datorn pa 3 dar.. :/ hmm, ja vet inte sa bra.
vill ni veta vrf?:D jo for jag ska aka till Philip Island, som ar ja vene hur stort de ar, men stort iaf.. ska ja saga va de bestar av? jo, hotell, motell, strand, strand och mer strand, resturanger, och massa nice.
dar ska ja va i 3 dagar och suuulaaa, jag kommer bli pepperkaka (a) eller kanske tomat, i dont know, vi far vall se eller hur? ;) vi ska halsa pa pappas kompis Jeff dar ocksa.. :)
vi skaaka om 10 min :O SSHIIIT JA SAG DE NU :O ja maste packa klart! sa horni ja maste dra nu, men ni far ha de skit bra och ni som laser min blogg, las pa son okej, da kommer ja skriva :)
nu ska ja dra till stranden, puussen o kramen <3

de har e en LITENLITENLITEN del av Philip Island
nice va? ah men nu ska ja dra dit, hare bra allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0