25 december

jallajalla xD haha ja driver.. nej men jag maste skynda mig nu kanner ja. alla mina slaktingar eller ah halften kommer om 20 min och jag har inte sminkat mig, men jag logga in pa datorn for min Danials skull, men da saklart ar han inte inne och jag kan inte hitta min javla cp mbil -.-
menmen, han kanske sover ja vet inte, maste leta efter den kanner jag.
idag ska jag bara va "hemma" med slakten och fira jul, (kommer fa mer julklappar) WIIE :D mahah
nu maste ja ga och hjalpa dom laga mat, eller de som ar kvar iaf :P
nu har ja jul :D ni hade igar (de hade jag ocksa), haha suckers



juste igar fick jag ett halsband skit fint av min faster, och MASSA smink fran min fasters brors fru:P och en klubba fran yasmine (a) jag ar sa alskad xD not.
men nu maste ja dra, pusspuss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0