23 december

igar kvall gjorde ja ingenting, ja satt o kolla film hela kvallen, for de regna :S forsta gangen de regnar i australien fan xD haha.. jag gick och la mig kanske 12 ja vene, och vakna 9 av att mamma gick upp som vanligt -.- min pappa klagar typ pa allting, sa javla irriterande, sa han sa att han inte skulle snacka me min o mamma nansin igen.. men jo gissa vad, efter 1 min snacka han me bade mig och mamma -.- haha lite komiskt faktiskt.
efter ja hade atit frukost gick ja till datorn for att snacka med min alskling Danial.
min mamma fraga om jag ville fojla me till nanstans och kolla pa natt (bra forklaring va)? xD sen ikvall ska familjen pa middag hos pappas syster. sen vet ja inte sa mkt mer. och ja orkar inte skriva mer for jag ska snacka me min Danal. sa jag skriver ikvall eller imorn nar ja kommer hem :D <3 pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0