22 december

jaag borjar trottna pa att mamma gar upp kl 9.. for ja kan inte somna om, sa ja maste ocksa ga upp klokan 9 -.- skit kul.
efter ja hade atit frukost, sa gick hela familjen ner till know city och shoppade (a) dom skulle handla julklappar, men ja tankte pa andra saker (a) :D sa jag kom hem med massa klader

  • 7 orhangen
  • 2halsband
  • 5 klanningar
  • 5 trojor
  • 1 par shorts
  • 2 armband
  • 1 navel piercing
  • 1 par skor


    nu sitter jag hemma och ar skit trott.. klart man blir trott nar man handlat klader hela dan i varldens nast storsta shopping center ;) nice eller hur?
    nu ska jag hjalpa farmor att satta upp massa jul dekorationer och sen ska jag ringa Anjie min faster sa hon kan hamta upp mig, vi ska typ gora natt, vet inte vad an :P

    men jag skriver ikvall eller imorn, eller ah ikvall blir pa dan for er xD
    foresten ja ligger 10 timmar fore er pa dagen ;) ni ligger och sover, medans jag solar, kanns de rattvist eller? :) tycker iaf jag (a) haha
    nu maste ja dra, puuuss o kram skumbanan

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    låter riktigt nice med sådär mycket shopping på en dag :D :P

    är det billigt där uppe (eller det kanske är nere ?)

    2008-12-22 @ 23:05:10
    URL: http://jagheterfridah.blogg.se/
    Postat av: marija

    shit gumman, du verkar ha det super nere i australien! kom hem nu igen för jag saknar dig så enooormt mycket!

    2008-12-23 @ 00:06:38
    Postat av: Anonym

    de e nere tror de :P

    nej men de ar typ 50% rea pa allt och den halften pa de, sa de blir ganska billigt xD

    2008-12-23 @ 00:07:03

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0