21 & 22 december

eftersom att min bastavan jessica vill att jag ska uppdatera, ska ja gora de.. bara for att jag alskar henne och for att hon ar  min bastavan ;D

igar va ganska seg dag, vi gjorde ganska mkt, men ja va trott som in i helvette.. ja gaspa hela tiden xD (kansa mig lite oartig :P)
forts pa morgonen vakna jag typ halv 9 -.- kunde inte somna om for att de va sa javla varmt.. och gissa vad ;) jo de va 30 grader redan kl halv 9 .. nice eller vad? ja tror ni kan rakna ut va ja gjorde direkt efter att ja gick upp.. jo SOLA!! dar lag ja i kanske 1 timme, och nu har ja fetaste randen! efter de kanske kl 12 hamtade Dorens (pappas riktiga mamma, han e adopterad) man upp oss och korde oss hem till Doren, nar i kom dit, fick ja massa namen guud va snygg du har blivit :O haha ganska kul faktiskt (a).. de va kanske 9st dar. min kusin som bara va 1 vecka gammal forra gangen ja traffa han ar fan 3 ar nu :O HAN AT SA JAVLA SOT! han stog o sjong "we will rock you in ya face" haha sa javla skon! min andra kusin Jordan ar 5 nu :O seriost, fyfan va tiden gar fort.. jag larde han massa svenska ord, som han sen sa till alla som sa hej till han :P foresten Jordan har 140 i IQ!! SNACKA OM HEJ SMARTOHEAD?! verkar inte ga i slakten de dar me smartohead iaf.. xD
vi at lunch dar.. trodde ja skulle spricka sa javla mkt mat! sen, satte vi oss ute och at massa frukt och dricka (a) skit gott! ja sket i om ja va matt :P fast smart som ja ar sa satte ja mig i solen, och ja brande mig pa armen :( sen va de middag, ocksa skit god mat.. sa ja blev annu mer matt.. sen kom da glassen xD hha snacka om att ja kanner mig tjock idag!
vi akte hem kanske 9 for att ja lag o typ sov pa bordet :P ja vet tidigt.. men som ja sa, ja hade gaspat hela dan.

Idag den 22 december, vaknade jag kl 9 och jag hade sovit i 11 timmar! as nice, jag gick rakt ut och la mig i solen.. lag dar i kanske i 1 timme, sen at ja frukost, och sen drog jag mamma och pappa till KNOX CITY. jag kopte 1 par skor, 1 troja, och ett par shorts. resten va julklappar.. men jag och mamma ska ner dit igen imorn och kopa massa klader och saker bara till mig (a) nice.. foresten vi gick bade dit och tillbaka.. (asso till knox). och saklart sa brande ja mig pa benen -.- haha skit snyggt. marken efter shorts. menmen de fixar jag, eftersom att vi ska till phillip island snart.
ja duscha nyss, och platta haret, och ska snart sminka mig, men tankte att ja kanske maste gora de har forst efterosm ja inte hann igar. men iaf.. ikvall eller ah snart ska vi till min fasters mamma och ata mat. Cloee kommer va dar, och ja maste lara henne en dans. KUUUUUL! not.

men jag skriver mer imorn, maste ga och sminka mig nu, och hitta klader :S shit.. aja puss pa skinkan <33

Kommentarer
Postat av: Jessica

YEEEY I LOVE FETT MKT :O

höhöhöhö, hoppas du är brunare än en pepparkaka :D <333333333333333333333

2008-12-21 @ 13:19:40
URL: http://jessicah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0