19 december

NU AR JAG I AUSTRLIEN :D
de ar skit svart och skriva har.. och det finns inte vissa bokstaver.. ja tror ni fattar vilka ja menar :P
an sa lange sa har jag bara sovit, darfor har jag inte skrivit natt forens nu.
igar nar vi kom hit. och min faster sag mig, borjade hon grata nar hon krama mig. de va hemskt :'( jag har saknat henne sa javla mkt!
men idag, ska jag mamma och min faster aka ner till stan (melbourne city) och shoppa lite ;) medans pappa ska ga till barnhemmet han bodde pa nar han va liten och gora natt.. ja e inte saker pa vad. men aja :P
ikvall ska jag fa traffa mina kusiner!! kommer bli sa javla kul! jag har saknat dom sa javla mkt. min kusin Stuart har redan blivit 18 och har en tjej som ar 24 :O WIIIERD! min andra kusin ar bara 1 ar aldre an mig, sa de ar lugnt (a)
nej men nu maste jag skynda mig, min faster kommer om 1 timme och jag sitter i sov t-shirt och en toffs pa huvet :P haha.. men jag skriver antingen ikvall eller imorn.. CHIIAO!

(jag saknar min pojkvan Danial sa de gor ont i hela mig fan :'( ;onska han va har me mig..)
jessica min bastavan, fan vem ska ha dampryck me nu nar ja e har?:O ingen! vet du.. jag star for mig sjalv ibland nar ingen ser och dampar och sager GRIIIIIIIIIIS) haha..

nu fick ni veta mer an ni behavde veta.. haha menmen hejda vi ses imorn :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHA BÄSTIIS !! Fett med roligt, jag också ! Ingen fattar våran humor :( (H)

2008-12-19 @ 14:01:52
URL: http://jessicah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0