16 december

idag va de sista dan i skuulan för miig :D och imorn åker jag till AUSTRALIEN! jag har längtat så jävla länge. men ska jag va ärlig så är ja så jävla nervös så ja tror ja ska spy!:O en annan sak också.. är att ja kommer saknar min älskling Danial och bästavän jessica :'( kommer sakna dom så jävla mkt.. tror inte ja kommer bli så saknad tbx xD men aja..
idag i skolan städade vi -.- och Marie tyckte jag, Maria och Karolina städade så bra, så vi fick gå hem tidigare ;) skills?
då åkte ja till täby centrum med stefanie, tindra, susanna, thea och Louise.. vi tog lite fina bilder *host*.. sen träffade jag Danial och hans kompis Sebbe. vet inte varför men vi gick runt i centrum :s kul liv xD eller just vi köpte hårfärg till Danials morsa också. jag hann bara va hos Danial en liten stund :( fan va sista pussen kändes bra, men fyfan va ja kommer sakna honom :'(
sen åkte jag och mamma o hämta Jessica bästavän..
vi åt Pizza till middag :D tjockisarna heter Sarah och Jessica, bra lägg de på minnet! ehm, vi skulle packa min resväska, de gick inte så bra :P för de va för mkt kläder, så vi gjorde upp en plan. men tillslut gav ja upp -.-
vi gick och åt vår pizza, sen kom bianca och sa hejdå till mig :D vilken rar liten pluttis :D tycker ja verkligen <3 sen duschade jag, och nu sitter jag och Jessica här och skriver de här. men nej nu fan, nu ska jag gå och packa färdigt!
jag kommer nog inte blogga mer innan jag kommer till Australien, så vi ses i Australien :D

de här är min bästavän idag i skolan :D jaa jätte sexig!
ja e så stolt. min griiiis



jag hade på mig en tröja som hade öron på  luvan xD
here is the PIG ALIEN!


ja vet.. hejhej vi är skit fula.
gissa vem som är Sarah Davis?
jo den oseriösa förståss



visst äre kul o packa?


tyckte inte jag..
så ja gav upp -.-





ni som egentligen undrar va ja e för människa egentligen..
jo, asso jag heter Sarah Davis och min bästavän heter Jessica Helldén
ja tror nog de är ganska många som kan intyga oss om att vi inte är människor..
utan grisar.. *nöffnöff*
de är en hemlis okej? :O

Kommentarer
Postat av: bjanka

haahha sööötnos ! (;

jag saknar dig mucho mycket ska du veta!

älskardig

2008-12-19 @ 00:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0