15 december

idag är det bara 2 dagar kvar tills jag åker till Australien :D WOHO! i skolan gjorde vi inte så mkt, vi typ vek brev och satte in dom i kuvert xD haha kul dag.. not. jag var tvungen att åka till (hemlis) och göra en sak. sen så åkte jag och jessica till täby centrum och där köpte vi chailatte :D mums..sen åkte jag till min älskling Danial
när jag va på väg hem och skulle hämta jessica, så skulle jag ringa innan, då svara hennes mamma och jag sa puss när hon la på (pinsamt)? föresten, jessica sov som en gris [sakt av hennes mamma].. när jag ringde lite senare fick jag ett jätte snällt hej, lite som HEEEJ [agressivt] xD sen ringde hon igen och skrek. FÅR JAG MAT HOS DIG? ja de klart sa ja så snäll som ja e (a) not. när vi kom hem till mig, åt vi KÖTTBULLAR och FALUKORV med MAKARONER. typiskt oss. nu sitter vi här vid datorn och skriver de här. inte så intressant men ja tänkte ni kanske vill veta de ändå ;) nu ska vi kolla på film.. och imorn är sista skoldagen för miiig!!! :D:D så jävla nice. sug på den ni suckers ;D

extra extra
extra mkt fett för oss feta :D



chaichaichai.. våran kärlek


Danial tog kort på sitt rum -.- kul så nu får alla se de :P japp haha
kolla pilen..
och han säger att ja e tjockis liksom :O


täby centrum
pynt överallt fan..

Kommentarer
Postat av: Jessica

sarah vi har inga liv. Vårat liv är chai ? OYES VI ÄR STOLTA ! HAH

2008-12-19 @ 00:00:20
URL: http://jessicah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0