14 december

jag sov hos Danial till idag (söndag). min mamma hämtade mig kl halv 3. hthhhgg [de där skrevs av min bästis].
nu juckar hon mot mig.. normal bästis? japp självklart.
sen träffade jag bästavän och drog till täby centrum för att träffa Feffelicia och byta jeans.. vi tog en chailatte.
jag fick en present av jessica, (julklapp) örhängen :D som jag ska ha på nyår, ni ska få höra talet hon sa till mig :D
lägger inte den nångång..
sen drog vi till åkersberga för att hämta mina solglasögon. som christian haft sen i somras -.- men dom hittade han inte. DAMP!!!
sen drog vi hem, och på vägen hem skämde vi ut oss lite.. ah kan man säga xD de finns en video som jag lägger ut sen :P
när vi kom hem, så började vi plugga direkt :'( jag va tvungen o hitta fakta om 10 spankskit länder(städer) till imorn.. skit kul.
nu sitter vi vid datorn och cpar oss. nu ska vi sova för de är skit sent. GODNATT BÖGAR :D <33

de här e örhängena jag fick av bästavän


Chailatte in my och Jessicas heart wtf!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0