13 december

jag hann inte skriva igår, för först va jag me jennie, för hon sov hos mig. vi kolla på film till typ 4, sen hade jag julafton (a) WIIIEE första iår eller? ;) sen åt jag julbord, och sen va de dags att dra till Danial. men jag var först tvungen att gå av i Vallentuna Centrum och hyra en film.. det blev BARNHEMMET :O, jag kan säga såhär. jag kissade typ på mig när ja såg den! så ni som är rädda. DONT KOLLA PÅ DEN!
precis nu fick jag ett sms från min älskade pojkvän Danial. han är så gullig :D jag älskar han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
så nu vet alla de :D

jul fika :D innan jag va jultomte xD
hahahahhah



jag fick inte så många presenter
men jag får mer i Australien :D!



de här e va ja fick  i julklapp..

  • pengar
  • tröjor
  • locktång
  • smink
  • ipod
  • choklad
  • en kalender :P
  • några speakers till min ipod


    en mobil fick jag också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0