12 december

idag vare då fredag som nog alla vet :P va hade 4 lektioner innan lunch.. höll på o svälta ihjäl! och jag längtade till maten för vi skulle få risgrynsgröt xD men sen när vi till slut fick äta SÅ VA FUCKING RISGRYNSGRÖTEN SLUT! så gissa va vi fick? jo ris med nån äcklig "kycklinggryta". men vi fick ischoklad också :D då blev ja glad. tjockis? japp
orkade verkligen inte me kemi ida så ja satt och mosade stearin ist :P ja e så duktiigt elev! sen efter skolan drog jag och Jessica bästavän till stan för att köpa den där tröjan ja berättade om. och dom hade den :D wohoo ja blev skit glad :D vi gick in på buttrix för att hitta en present till jessicas brorsa.. gissa va de blev, jo en sån där sovsak som man har över ögonen när man sover som de står " The bitch is sleaping" på xD HAHAHA HUMOR
efter de gick vi till donken, "inte så konstigt". sen drack vi chai latte och tog sen 608 hem.. fan den buss resan blev inte lyckad.. för jag skulle hoppa upp och göra nånting så hoppa ja rakt upp i taket.. och nu har ja en skit stor bula.. ser ut ungefär såhär -.- (nästan) haha
jag har inte orkat tagit kort på min tröja, men de gör jag imorn när jag fått alla mina andra julklappar :D eftersom jag har JULAFTON imorn :D as nice!
jag ska nog bara va hemma ikväll med våra gäster -.- kommer ha så jävla kul. NOT. ska kolla film nu.
puss på er fula ungar (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0