10 december

jag hann inte skriva ett skit igår. och jag kommer inte hinna skriva så mkt idag heller :( asso grejen är den att jag har haft dans till typ 9 varje dag, sen kommer ja hem kanske halv 10, då måste jag duscha, göra läxor -.- och massa skit.. men idag hinner jag lite :D
ja.. dagen började då me att jag kom till de lilla fängelset (min skola). alla lektioner va som vanligt, förutom den "sista". SO!! -.- jag och ganska många andra i klassen fick IG på so prov, så vi fick göra omprov och alla andra fick gå :O grejen va den att vi visste inte att vi skulle ha de, så j ahade ju pluggat skit mkt. NOOOT! kunde ingenting. men ja menar hur fan hade hon tänkt att man skulle klara de där jävla provet om man inte plugga? smaaart. nope.
sen drog jag och hela jävla skolan och kollade på lucia -.- trodde jag skulle somna xD haha, men då kom de bruna tomtenissar me glasögon xD HAHAHAH SÅ JÄVLA HUMOR!
sen va ja tvungen att åka tillbaka till skolan för att hämta böcker som  ja glömde ta me mig. men gissa vad?! jo skolan va låst!! kul liksom, de regna och bussen gick om en halv timme -.- fick damp. mitt hår blev förstört xD haha driver.. nej men ärligt de blev de. a men iaf, sen drog jag till danial, vet ni va ja upptäckte? :O jo vart danial är kittli nånstans :D niice, nu kan ja plåga han (a) mohahha!
sen hade jag dans.. de gick skit bra! efter dansen snackade jag med Kajsa (danslärare). alla gör de i 10 min om ni undra :P a men skitsamma.. hon sa iaf att hon tycker jag är skit duktig,  och är en riktig talang ;) sug på den ni!
nu är jag hemma och skriver en uppsats till svenskan som egentligen skulle vart klar idag (a) tihi, försenad? japp!

föresten.. BARA 7 DAGAR KVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

försten va tycker ni.. ska jag va brunett eller blondin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0