1 till chans!

bloggandet har gått jävligt segt för mig på sistone, mycket i skolan och skit :( nu är det bara 16 dagar kvar till jag ska åka hemåt fyfan, de är inte långt kvar, ungefär 2 veckor :O och nu är det ju så att jag kommer ha julafton 2 gånger i år, lyck ost eller vad? de betyder dubbelt så många presenter :D MAHHA! den första julaftonen kommer vara den 13 december det betyder 4 dagar innan vi åker :O WOHO!
tänk att 3 år kan gå så fort, jag har inte träffat min släkt på 3 år, kan ni tänka er saknaden?! jaa.. medans ni går runt i tjockis jackor och fryser kommer jag ligger på stranden me mina kusiner och blir en pepparkaka. OMG! när jag kommer hem måste jag akta mig fan, jag kommer ju va pepperkaka och de e ju lite efter jul, så alla kommer äta upp mig xD haha jag har sån humor.. -.-
nej men nu ska jag gå och äta lite grann för jag har inte ätit på hela dagen, eftersom att jag är sjuk. jag klev upp 8 imorse bara för att jag va tvungen att gå till skolan och göra matte prov -.- skit kul..
MATMATMAT here i come!

japp, mucho mat! kommer jag bli mätt eller vad? xD haha
tjockis ++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0